Завдання для дистанційного навчання для учнів 1(5)-Б класу.
Період виконання з 11.05 по 17.05.
Writing
Інколи під час написання твору ви хочете описати, як події відбувалися одна за одною. Для того, щоб ваш твір був логічний і у ньому простежувався зв'язок між подіями, потрібно використовувати такі слова: first (по-перше), then (потім), after that (після того), finally (зрештою, кінець кінцем).
Виконайте завдання на ст. 85 у SB:
Вправа 4: Знайдіть і педкресліть у листі зазначені у завданні слова.
Вправа 5: Виберіть правильне слово.
Вправа 6: Напишіть лист-запрошення до тітки чи дядька. Опишіть у листі уявний концерт, який відбудеться у нашій гімназії. Використовуйте слова first, then, after that, finally у листі і скористайтеся зразком структури листа із вправи і своїми нотатками з впр.3, ст.84.
Прослухайте піcню "Crazy alien band" на ст.85 і розставте рядки пісні у правильному порядку. Розв'яжіть кросворд у впр.2
My favourite band. Revision
Впр. 1., ст. 63 WB: Прочитайте розповіді дітей про їхні улюблені музичні групи. Виконайте задання до тексту.
Впр.1-5, ст.64 WB: Виконайте вправи на повторення вивчених слів, модального дієслова CAN і часу Past Simple (минулий простий час). Граматичний таблиці для повторення відмінювання дієслова TO BE (WAS/WERE) у простому минулому часу ви знайдете на ст.133 у SB.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.