Другого дня семінару учасники прийшли з виконаним домашнім завданням.
Вчителі написали короткі вірші, у яких виразили свої враження від
першого робочого дня семінару. Крім цього, працюючи у групах, педагоги
створили два плакати, на яких відобразили власні ідеї щодо використання диктофона на уроках німецької мови.
Було цікаво послухати презентації кожної групи, обговорити найбільш
цікаві питання та випробувати завдання з диктофоном, які були
запропоновані керівником семінару, а саме проведення опитування та
складання статистики, написання історії за звуками, які були записані на
диктофоні, розробка лексичних вправ для учнів. Атмосфера пожвавлювалася
різноманітними іграми та активною творчою роботою у парах та групах.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.